luni, 5 noiembrie 2012

             Cum trece timpul, si ma simt din ce in ce mai tanara...

        Majoritatea femeilor din cercul meu de prietene si nu numai, se tem de trecerea timpului si se gandesc cu groaza de varsta a doua, eu nu. Am sa va spun si de ce. Pentru prima data in viata mea, chiar ma bucur ca imbatranesc, e cea mai buna etapa din viata mea si a omului in genere, pentru ca stiu din ce in ce mai multe, si am ajuns sa ma cunosc din ce in ce mai bine, si asta nu face altceva decat sa ma bucure.
        Va marturisesc ca ideea de a scrie acest articol nu a fost a mea , ci a unei persoane dragi mie, cu ocazia zilei mele de nastere. Una din problemele existentiale ale unei femei, ziua de nastere, hihihi...Toate avem un pitic pe creier cand vine vorba de ziua noastra de nastere, pentru ca nu stim sa vedem parte frumoasa a lucrurilor, ci din contra dom'le ne gandim cu teroare ca am mai imbatranit cu un an, si ca suntem cu 1% mai putin frumoase decat anul trecut. Dar stati linistite cine trebuie sa va iubeasca, va iubeste oricum. O femeie trebuie sa se simta tanara si frumoasa tot timpul, indiferent de varsta care o are.
        Fratele meu de exemplu ma intreaba in fiecare an de ziua mea cum ma simt la 20 si ceva de ani, si eu ii raspund ca ma simt la fel de bine ca anul trecut si ca acum doi ani, si tot asa... In concluzie: traiti-va viata din plin, pentru ca meritati, indiferent de varsta. 
        Am sa inchei acest articol cu o minunata fraza a unui minunat scriitor roman, indragostit vesnic de femei. '' O femeie poate avea oricand orice isi doreste, indiferent de varsta, daca are maini si picioare nervoase, dinti frumosi si ochi inteligenti ''. (Camil Petrescu)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu!