joi, 2 aprilie 2015

Era un amestec de pasiune, tandrete si iubire ...

Marea mea uimire a fost cand m-am trezit intr-o dimineata crezand ca va fi una la fel de obisnuita, cand colo ... BAM ... s-a intamplat ceva cu totul si cu totul neasteptat ... am dat peste cea mai minunata persoana din viata mea.

Acea persoana la care toti visam si care pare imposibil de gasit. O persoana sincera, blanda, carismatica, smart, ambitioasa si capabila sa ofere iubire mai mult decat putem duce, dar bineinteles orice "vis" are ceasul lui desteptator ...

Desi sunt o persoana precauta din fire, simt cum ma copleseste aceasta stare de nesiguranta. Este o reactie normala pana la urma, avand in vedere prin cate ii este dat omului sa treaca in decursul anilor, ceea ce ne face sa cascam mai bine ochii, de fiecare data. 

Pe de-o parte este bine, pentru ca te ajuta sa te dezvolti mental si sufleteste, dar de asemenea poti sa cazi in extrema cealalta la fel de usor , cu riscul de a te inchide in tine, pentru a te proteja atunci cand asteptarile tale nu sunt satisfacute.

Cu totii avem suflete sensibile cand vine vorba de iubire, oricat de batosi ne-am da si oricat de mult am incerca, iubirii nu-i poti da sah-mat ...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu!