miercuri, 27 ianuarie 2010

Discursul meu la deschiderea L.S.I...

''Buna seara!Numele meu este Violeta Tertiu,sunt studenta in anul II imi place istoria si sunt de parere ca pentru a intelege cu adevarat si pentru a ti-o insusi trebuie sa-i cunosti originea,contextul istoric si evolutia.Motivul principal pentru care am intrat in aceasta liga este reprezentativ de convingerea ca viata asociativa contine toate ingredientele necesare construirii unei traiectorii profesionale de succes.L.S.I imi satisface pas cu pas nevoia de a invata si a ma implica,si totodata,de a cunoaste oameni interesanti si profesionisti.Reprezint departamentul de logistica si buget,ce contine:fund raising,administratie si trezorier.La fund raising o avem pe domnisoara Vilcea Alexandra,studenta in Anul I care se ocupa de sponsorizari,cauta si incheie contracte de sponsorizare,realizeaza si administreaza baza de date cu acestea,la administratie il avem pe Dibu Adrian,student in anul I care se ocupa cu administrarea arhivei si a sediului L.S.I,ca trezorier il avem pe Tudor,student in anul II care se ocupa cu incasarea cotizatiilor platite de membrii L.S.I si detine controlul asupra fondurilor organizatiei.Cam aceasta este echipa mea si oamenii responsabili din acest departament.Va multumesc!'':P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu!