luni, 25 ianuarie 2010

Ce sa faci,cand stii ca...iubesti in zadar,fara speranta?

... "sa mori de dragoste ranita... eternitatea unei clipe sa o masori"... Fredonam versurile acestea candva, radeam dand diferite definitii ranilor din dragoste, imi facusem o idee despre ce inseamna sa ranesti dragostea, insa, cu inocenta novicelui, nu intelegeam ce inseamna sa fii ranit de dragoste, nu intelegeam "eternitatea unei clipe"
A fost o perioada in care am dat sfaturi, am sustinut si incurajat chiar si in clipele cand totul parea terminat si fara speranta, ironia sortii face ca din toti cei alaturi de care am fost sa nu fie nimeni alaturi de mine, in clipele in care chiar am avut nevoie...
Ce poti face cand iubesti un barbat, te iubeste insa iti spune anumite lucrurile pe care el nu ar crede ca te-ar putea rani?
Daca mi-ar fi pus cineva intrebarea asta, as fi raspuns simplu "pleaca si nu te uita in urma. Inseamna ca nu te merita!"
E asta singura solutie? Mai exista o alta alternativa?
Sunt prinsa intr-o poveste care doare... O parte din mine ar vrea sa fuga cat mai departe, in timp ce cealalta nu isi doreste decat sa il auda...
Sa plec si sa las totul in urma? Sau sa raman intr-o relatie care nu are viitor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu!