sâmbătă, 20 februarie 2010

Circul facut de edilii de la PSD in cadrul congresului,declaratii si pareri pro si contra...

Mircea Geoana declara:''sunt asa de disciplinat incat am votat cu mine'',Miron Mitrea declara:''fara sa mai spun alte lucruri,dar stand de vorba cu oamenii,am luat decizia ca nu candidatura mea e importanta.Am sa ma retrag si ii voi da voturile mele lui Victor Ponta''.Primarul Constantei Radu Mazare renunta la cursa pentru sefia PSD-ului in favoarea lui Victor Ponta,cu motivului ca e mai apropiat de varsta cu el si ca lui i se para ca Ponta ar fi ''un baiat cu sange'';a declarat ca in viziunea lui,Emil Boc e ''un papitoi pus de la Cotroceni'':))...si pe langa circul facut de edilii de la PSD,''colac peste pupaza'' au mai aparut si vrajitoarele inarmate cu cosuri cu flori,icoane si lumanari aprinse cu pretextul ca au venit ca sa faca sa dispara flacara violet care s-a abatut asupra partidului si sa prezica victoria lui Geoana:))...parerea mea e ca vrajitoarele au fost trimise de cei de la PD-L ca sa le surada norocul celor de la PSD...cum erau versurile alea?...a da...''si sunt rosu ca focul sa-mi surada norocul'':))...versurile astea i se potrivesc lu'Geoana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu!